Publizitate digitala
Zure publizitatea zure targeta dagoen lekuan egon behar da ...
12-74 urteko internauten % 86k sare sozialak erabiltzen dituzte.
30 milioi pertsona baino gehiago irudi dardarti bat eta idatzi horri buruzko paragrafo inspiratzaile bat. Ez du luzea izan behar, baina bere irudia indartu behar du.
Ordaindutako elkarrekintzak gehiago handitzen dira nabarmen + % 91,2, 2022rekin alderatuta.
notable +91,2% comparado con 2022.
Datuak Sare Sozialetan Espainiako 910 marka garrantzitsuk osatutako panel batetik ateratzen dira. Honako hauek neurtzen dira: erabiltzaileek egindako erreakzioak/elkarrekintzak markek beren testuetan argitaratutako edukien aurrean kanal sozial korporatiboak. (Fb, Tw, Yt, Ig, Tk, Lk). Guztira, 3.000 gizarte-profil aztertu dira.
canales sociales corporativos. (Fb, Tw, Yt, Ig, Tk, Lk). En total 3000 perfiles sociales analizados.
Ba al dakizu nola atera etekina datu horiei? Hitz egin dezagun
Datuak zure alde daude. Publizitate-estrategia egokiak aukeratuta soilik, testuingurua aprobetxatu eta zure jarduera bultzatu ahal izango duzu.
Parte hartu dugun kanpainen adibideak.
Crowdfunding kanpaina
Aita Mari erreskate-ontziaren crowdfunding kanpaina (Itsas Salbamendu Humanitarioa GKE)
"Flota salbatu" jokoa
Itsas Salbamendu Humanitarioarekin eta Ogilvy publizitate-multinazionalarekin lankidetzan, jokoa, kanpaina eta haren banaketa diseinatzen laguntzen dugu.
Enbata Marketin Digitala. Zure ondoan, zure negozioa hazteko
Kontaiguzu zure kezkak edo beharrak.